Bij het Van Maanenbad streven we ernaar om een goede service te leveren, iedere dag opnieuw. Natuurlijk kan het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent. Die ontevredenheid nemen we graag weg. Laat ons daarom weten hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren en afstemmen op jouw wensen. Ben je overigens erg tevreden over iets, dan horen wij dat uiteraard ook graag!
Hoe nu verder bij een klacht?
- We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je jouw klacht schriftelijk (per e-mail, brief) of mondeling (telefonisch, direct) indient bij de manager van het Van Maanenbad of lokaal bij de receptie of overige medewerkers:
Van Maanenbad – Van Maanenstraat 8 – 3038 CZ – Rotterdam – 010 466 25 80 – vanmaanenbad@sportfondsen.nl - Wij reageren altijd binnen 2 werkdagen op de klacht. Binnen 10 werkdagen willen wij je klacht afhandelen. Lukt dat niet, omdat er bijvoorbeeld meer onderzoek nodig is, dan brengen wij je hiervan op de hoogte.
- Van klachten wordt altijd een aantekening gemaakt.
- Ben je toch niet tevreden over de klachtafhandeling? Dan kun je jouw klacht opnieuw en onafhankelijk laten beoordelen via de directie van Sportfondsen Rotterdam. Mail (info@sportfondsenrotterdam.nl) of stuur een brief per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen ontvang je antwoord:
Sportfondsen Rotterdam, T.a.v. Hans Timmerman, Gerdesiaweg 482, 3061 RA, Rotterdam